Hasta- Röntçi Muhabbetleri
Çekim yapıldıktan sonra hastayı geri refakatçısına teslim ederken
-Amca hadi bakalım al kızını.
- Alamda yeğen ne yapam ben bunu
-Çöpe at amca arızalı zaten yenisini yap demek varda...
-Üstünüzde metal bişi varmı
-Hayır yok.
Çekimden sonra hastanın boynunda eşşek kadar kolye çıkmıştır. Hastaya sorulur
-Hani metal yoktu üstünüzde hanımefendi
-E yok o altın :)
Çok sağlam bi hasta gelmiştir. (Tezata bka sağlam olsa hasta olmaz demi ama ) Gece mesaisinde 3 kişi uyanıktır. Röntçü-Gece Müdürü-Doktor.
Doktor gece müdürüne seslenir
-Yazdım tedavisini, günde 2x1 Penis-ilin, birazda xxxSilin. İki güne bişiyi kalmaz.( Şimdi müdümüzün isminiz vermeyelim nolur nolmazzz )
Hastanın bir ayağı kırıktır. Duş alıp alamayacağını sorar. Hastamız yabancı olduğu için rehberimiz çevirir. O sırada sağlık memuru arkadaş cevap verir
- Ben onu sırtımda taşır yaptırırım banyoyu. Hastanın diğer ayağıda kırık çıkınca röntçü cevabı yetiştirir
-Abi yapıcak bişi yok sırtlamakla olmaz sen buna bacak omza yapacan artık :)
Acilde ki hasta-doktor muhabbetleri
-Evet amca neyin var anlat bakalım
-E doktor olan sensin onuda sen bilecen artık
-Amca içime doğmadı daha sen bi git gel belki doğar yarına :)
Mesleğim hakkında ki espiriler
- Sen filim çekiyorsun değil mi, banada bi ara çekelim ama heyecanlı olsun.
-Sizinde işiniz iş ha bire çıplak karı görüyorsunuzdur (Hepsi Angelina Julie gibi hiç 50+ 60+ yok içlerinde zaten)
- Hasta soyunuyor ortada siz ne yapıyorsunuz dayım orda zor olmuyor mu
-Yok olmuyor bizde soyunuyoruz hastalar korkmasın diye :)
-Kaç pozisyonda hasta çekebiliyon ?
-Valla 8-10 kadar varda ben misyoner seviyom :)
9 Ekim 2009 Cuma
Counter Diyalogları 2
-Counter mi olayım Terörist mi ?
-Önce adam olda sonra ne olursan ol aq
-!!!
Terörist olan diğer arkadaşını uyarıyor
- Rehineleri götürüyorlar lan !
-!!??
-Ben 3-1 i aldım sen ne alıyon.
- Geriye ne kaldıysa artık :)
-Önce adam olda sonra ne olursan ol aq
-!!!
Terörist olan diğer arkadaşını uyarıyor
- Rehineleri götürüyorlar lan !
-!!??
-Ben 3-1 i aldım sen ne alıyon.
- Geriye ne kaldıysa artık :)
8 Ekim 2009 Perşembe
Egk ya Açık mektup!
Sevgili Egk! Nassın iyisan?
Bak açık açık yazıyorum! Neden msn de kimseye selam vermiyorsun verenleri de tersliyorsun?
Kamuoyu açıklama bekliyor pilizzzzzzzz!
Bak açık açık yazıyorum! Neden msn de kimseye selam vermiyorsun verenleri de tersliyorsun?
Kamuoyu açıklama bekliyor pilizzzzzzzz!
İbrahim Tatlıses ve Sanat
Türk müzik tarihindeki en mal klibi geçenlerde izledim ve bilin bakalım sahnede kim vardı? Tabiki de İbo!
Türkü kaşların arasından domdom kurşunu degdi!
Klip şöyle: İbo bilardo oynuyor ve meymenetsiz bir sarışın da ortama giriyor. Bunlar bilardo oynarken bir grup mal dansçı da enteresan bir dansla bilardo masasının kenarında kafa sallıyor. Ya domdom la bilardo ne alaka o bir ikincisi o mallar neden bilardo masasında dans ediyor.
Bir de ortamda amaçsız duran sakallı var.
Aman Allahım biz neden gelişemiyoruz şimdi anlıyorum.
Türkü kaşların arasından domdom kurşunu degdi!
Klip şöyle: İbo bilardo oynuyor ve meymenetsiz bir sarışın da ortama giriyor. Bunlar bilardo oynarken bir grup mal dansçı da enteresan bir dansla bilardo masasının kenarında kafa sallıyor. Ya domdom la bilardo ne alaka o bir ikincisi o mallar neden bilardo masasında dans ediyor.
Bir de ortamda amaçsız duran sakallı var.
Aman Allahım biz neden gelişemiyoruz şimdi anlıyorum.
Kaydol:
Yorumlar (Atom)